neverwas

HAJ, på er. ♥

Denna dagen har varit så slapp... den började med att gå upp vid elva göra sig iordning för att sedan laga pankakor till frukost.
Klockan tickade på och jag satte mig vid datorn, och ja det är väl där jag har suttit nästan tre timmar nu. Usch. Inte så bra..
Haha, ja och det typiska är ju att jag som hade tänkt att ta med svenskan hem, glömde den i skolan! :o TYPISKT.

Men nu ska jag gå och rita färdigt en bild jag började med igår.


Föresten såg jag en film igår kallad Neverwas (ni vet säkert vilken det är) och gud vilket fint soundtrack den hade! ♥
Det var mest därifrån inspirationen till min teckning kom från.


Kommentarer
Från: Emmas konst & design

Ja, det ska bli intressant! :)

2010-01-17 @ 18:07:27
URL: http://emmaogren.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0