ett litet tips ☺ matt nagellack.

Såhär början av året kan jag väl ge er ett litet tips.

Köpte ett matt nagellack i måndags, eller inte ett färgat matt utan en top coat matte från MUS.
Det är verkligen jättebra för oss som vill ha matta naglar. ;] Lite tråkigt att bara ha glansigt hela tiden ju. :)
Kommer ej ihåg exakt vad det kostade eftersom jag har slängt kvittot men någonstans över hundra kronor tror jag, 125-130:- eller något sådant.
För eller hur är det så jobbigt at leta efter alla matta nagellack i samma färg... Då passar ju detta lacket superbra.
Såg det föresten först på Lindas sminkblogg. :)

Iallafall, det blir såhär fint :

Kanske inte bästa bilden förlåt, men typ så blir det. Och kolla inte på sidan av nageln där glömde jag gå ända in till kanten med både den vanliga färgen och top coaten. :)

Och ni ser ju även hur kylan hatar mina nagelband. ;]

Kommentarer
Från: ♥ EMMA ♥

Önskar dig en trevlig måndag! ♥

2010-01-04 @ 04:32:05
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/
Från: Natalie - It's all about attitude

vilken jätte läcker blogg :D

diggar headern och designen!



take care :*

2010-01-05 @ 02:23:54
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0