Sälen och lite skidor


Hola pola sötisar.  :D
Vad gör ni då?

Detta inlägg skulle egentligen publiceras igår men det blev lite strul.. hahah.
Har iallafall läst ELLE i helgen och gud så bra tidning. Kommer nog aldrig sluta läsa den. Ehe.

Jaopp, eftersom jag är här i sälen så har jag åkt skidor. Det gick bra fast jag var verkligen jättenervös för jag har inte åkt på flera år, och de gånger jag har åkt under åren har det mest varit någon dag ibland.
Jag åkte med min mamma och det gick faktiskt bättre än jag hade trott. Jag ramlade iallafll inte! :]

Kommentarer
Från: e l i i i n

svar; ja, visst är den =]

2010-04-05 @ 17:58:42
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0