Jag delade en kiwi och den såg ut som en koala. RÄTT INLÄGG.

[När jag väl skriver ett inlägg så bestämmer sig blogg.se att krångla. Så typiskt... därför får den vara två likadana inlägg över varandra. Texten är lite annorlunda men jag vill att ni ska läsa detta. ☺]

[annan låt också. ;)  ]


Iallafall så måste ni lyssna på denna låt medans ni kollar på vad jag har att bjuda på.. ♥


När jag kom hem idag hade strömmen gått så jag tog tillfället i akt och tände ljus, åt godis och läste.
Sedan var jag tvungen att fixa strömmen så jag gick ner i källaren och vred på en knapp..
Min bror kom "tyvärr" hem medans jag låg och vilade lite.. då blev det musik osv istället. ;]
Jaja, man lever bara en gång. ♥

Sen nu på kvällen åkte jag och mamma till bion och såg Coco livet före Chanel.
Gillar den andra filmen jag såg bättre. Den var sötare och man förstod mer. ♥

PS. Hunden jag var med min familj och kollade på fick bara två av fem valpar. Tyvärr dog tre. :[
Synd synd.. ♥ Men de två som överlevde är hanar, det vi helst ville ha. 
Tycker så synd om lilla Lina och hennes mattar. ♥ DS. 

Kommentarer
Från: e l i i i n

är det mika som sjunger? ;o

det låter iaf som hans röst. :)



naw, vad synd att inte alla valpar klarade sig :(

2009-11-25 @ 21:45:05
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/
Från: maja- en av fyra

Fina bilder! Stackars valpar och stackars ägare :/

2009-11-26 @ 15:33:48
URL: http://missnewjuicycookie.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0