världens sötaste blogg.

för er som inte vet hur min lista på bloggkoll ser ut kan jag bara säga att den är lång. :]
Där finns allt emellan foto-bloggar till en katt-blogg.
och just denna kattblogg jag pratar om är denna.
Den handlar om denna katten Maru.
Helt obegripligt söt katt som älskar trånga saker.
Är jättekänd där han bor och har vunnit priser.
Hans finns med på youtube och det är därifrån han har blivit känd. (tror jag.)
Så ta er en titt hos honom och hans matte. (hm jag är urusel på matte och husse så om det är fel så skyller jag på det. ;)

Kommentarer
Från: e l i i i n

naw, vilken söting ♥

2009-05-08 @ 11:03:20
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0