tillbaka. :]

Hej har inte blogggat på ett tag och det är rätt mycket ni har missat, så varför inte göra en liten sammanfattning. :)

Igår var jag på stan med Elin, superkul.
Fast shoppandet blev det ingenting av.
Ingen orkade riktigt, och så var det ju trist grått väder. :(
Iallafall så åt vi god mat på Fontana di Trevi. (jag hoppas att det stavas så.)

Vi köpte godis och glass, gick sedan på bio. 17 again såg vi på.

Till idag.
Jo jag konfirmerade mig idag.
Gick superbra i kyrkan, bättre än jag trott iallafall.

Åkte hem efteråt och fick presenter och sånt. :)
Blommor, Pengar, dvd och en gammal kamera fick jag! :D
Fast bara så att ni vet funkar inte kameran.
Tippen är faktiskt ett ganska roligt ställe!
Hehe. Mer skriver jag om imorgon.

Guldtema och blommtema blev det på bordet. :]

Kommentarer
Från: e l i i i n

mysigt hade vi i fredags, var det va? ♥

och zac efron är lätt snyggast! :*



haha, fina bildisar där emelie. massor med blommor, me like!

2009-05-10 @ 15:39:07
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/
Från: e l i i i n

svar; tack sötnos ♥ ! :)

ja, hejahejaheja!



du vill ju aldrig uppdatera nått :'(

elin blir ledsen...

2009-05-12 @ 19:11:24
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0