katt.

Jag håller på att gå sönder.
Mina ben spökar och jag har inte längre samma kontroll över mig själv.
Läskigt är det. :(

Förutom att jag har glömt mer än halva dagen finns det väl inte mycket mer att säga...
Jag tror inte att jag mår så bra faktikst.
usch..

Märkte nyss att min granne har en katt.
Den satt i fönstret och kollade ut, tillslut tröttnade den och gick.
Gud vad jag vill vara en katt.
Att bara kunna strosa runt.
Träffa underbara människor som bara vill gosa med mig.
Fast jag skullle ju missa jättemycket annat då..
Såsom kärlek och dessa underbara elaka känslor. ♥

Kommentarer
Från: e l i i i n

jag visste inte att du lyssnade på edith backlund? ;o

hon är ju lätt bäst ju :)

2009-05-18 @ 20:22:29
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/
Från: e l i i i n

svar; jaha okej :)

men visst är hon fantastisk ?

2009-05-18 @ 20:42:46
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0