topshop. ☺

Som jag sa igår skulle det ju vara en vanlig skoldag idag.
Men inte helt vanlig blev den, dom första lektionerna såg vi på film och pratade sen byggde vi på vår lådbil och sen spelade vi brännboll.
Haha, varför har man ens såna här dagar?
Man gör ju ändåså ingenting på dem. :]

Föresten fick jag nyss reda på att topshop har börjat leverera till sverige!
Gissa om jag är glad nu! :D ♥
Nu ska det bli shopping på hög nivå, haha. ;]

Har även idag provat lite olika sminkningar till avslutningen men kommer nog hålla mig till en så enkel som möjligt.
Plus så satte jag upp mitt hår i en fin knut.

Åh, vad jag tycker det är fint med knutar. ♥
Och imorgon eller något ska jag nog åka in till stan igen och köpa ett par tights. :]
Det blir ju antagligen något mer också.

Och så får vi ju hoppas på att det blir varmare snart!

Haha. Förlåt för ett tråkigt inlägg. ;]♥

Kommentarer
Från: Anonym

där ser du att du kan göra såna där knutar! ;o

2009-06-08 @ 20:04:46
Från: e l

där ser du att du kan göra såna där knutar! ;o

xo

2009-06-08 @ 20:05:03
Från: e l i i i n

där ser du att du kan göra såna där knutar! ;o

xo

2009-06-08 @ 20:05:15
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/
Från: e l i i i n

svar; HAHA, nej det gick inte bra alls. kände att kommentera inte är min grej just då.. xd haha.

2009-06-08 @ 20:14:00
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0