upppochnersandwich. ☺

Tänkte skriva ett inläggg med saker ni inte visste om mig men det stuntar vi in nu. :]
Snart åker jag till tråkiga sälen igen och jag blir ledsnare och ledsnare för varje minut som går.
Kommer iallafalll hem på söndag igen då min söta vän Elin kommer hem. ♥

Aja, jag åt iallafall en sandwich förut och tro det eller ej men den var upppochner. xd
hehe. Såhär:

Lustigt det kan bli ibland. :}

Det har regnat jättemycket idag. Inte så kul.
Men som tur är så lyser solen faktiskt just nu och lite blå himmel syns! ♥

Fast nu försvann det. :(
Men men. Får sätta mig i min säng under täcket och mysa. ♥
Fast nu saknas ju bara en söt pojke till en mysdag som denna.
hehe. :]

VIKTIGT VIKTIGT!
Om jag inte svarat på vissa komentarer är det för att jag har inte fått dom.
Jag svarar på alla kommentarer när jag får ett mail om dom men vissa har jag inte fått.
Antagligen var det då som blogg.se höll på att göra om men jag vill bara säga att jag skiter inte i att svara på dem! :D ♥


Kommentarer
Från: Haedil

Vsg :)

Btw rösta på mig :)

Nr: 7

reav.blogg.se/2009/june/rosta-2.html#comment

Puss ;*

2009-06-18 @ 14:59:06
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Från: lina [discosadness.blogg.se]

himla härlig blogg du har, alltså.

asläcker header!

2009-06-18 @ 22:37:23
URL: http://discosadness.blogg.se/
Från: e l i i i n

hehe, sandwichen var inte riktigt normal.

men den var väl god iaf? ;o



svar; Tacktack ditt söto. ♥

2009-06-20 @ 15:41:55
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0