Ny bakgrundsbild?

Hejsan alla söta knappar.
Mjo, knappar är ni alla.
Skolan var fasktiskt helt okej. Vi hade vår trre-timmars håltimme idag. Det var lite skönt. ♥

Åkte då hem och hämtade min bok och åkte sen hem till elin vid halv tio.
Emma var redan där eftersom hon och Elin gick direkt hem till Elin.
Vi lagade pannkakor, och skrattade mycket.
Hehe, Elin kan vara riktigt smart ibland:

Emma- Men du har ju 117 i IQ, jag har bara 115 juh.
Elin- Men det är ju bara 7 mindre ju!


Och då höll jag på att dö av skratt. Jag vet att ni kanske inte tycker det är så kul. Ni skulle ha varit där. :)
Sen blev det skola igen vid halv 12.
Hade då engelska, svenska och efter det matte och so.
På so'n skulle vi göra en sak i datasalen och när jag loggar in på min "sida" så märker jag att någon har ändrat bakrundsbild.
"HEJ EMELIE =)" Stog det på den. Haha.
Hm.. jag har ingen aning om vem som har bytt. x}
Men det var det.
Puss på er knappar. ♥ xo.

Kommentarer
Från: eliin

HAHA x)

bara för det så kom jag på att ajg måste gå ner och hämta min kamera nu... :(

jag orkar inte.. xd



2009-01-16 @ 16:36:42
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/
Från: Claudia

Hahaha! Jag hade nog också skrattat ihjäl mig om jag hade varit där :)

2009-01-16 @ 18:28:12
URL: http://mialindberg.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0