mysdag.

Min dag idag kommer spenderas med den älskade boken Breaking Dawn. Har bara ungefär ett kapitel kvar så det blir nog en massa tv tittande antar jag.
Vaknade imorse av att mamma kom in i mitt rum och frågade om jag skulle ha kvar gamla kläder. Svaret blev ett självklart nej. Sen kom hon in och frågade om jag ville ha en svart polo. 'Mjo det kanske skulle vara bra att ha.' Sa jag. Så nu har jag på mig den, den är lika mysig som koftan jag fick igår. ♥
Men ni får ha det bäst och jag kommer såklart med en uppdatering senare. PUSS. ♥

Kommentarer
Från: Bella

svar: tack så mycket :D

Ja visst är det så, mer helg åt folket, haha!

Snygg blogg förresten, gillar headern!

2009-01-18 @ 15:31:06
URL: http://bellaisa.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0