mitt mål. 10 eller 15 ? (a)





GLÖM verkligen inte att lägga till min blogg på bloggkoll. :) ♥
Har som mål nu att jag ska få mins 10 men helst 15 stycken som förjer mig blogg inom ett par veckor.

Så alla som nu är lite sugna på att läsa min blogg sådär ibland. Eller ni som läser men inte har lagt till mig där. Lägg då till mig? ♥
Säg gärna till mig om ni har lagt till mig så följer jag gärna era bloggar med.
Det kan ju aldrig bli FÖR många bloggar ellerhur? ♥

PUSS.

-Klicka på bilden eller →här← för att komma till min "profil".

Kommentarer
Från: Carro

Ska vi lägga till varandra på bloglovin? =)

2009-01-26 @ 00:01:16
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0