måste sluta se allt på den mörka sidan, låta lite ljus komma in i mitt liv.

Just nu är ju som sagt allting inte som det ska vara.
Saken är den att jag inte riktigt orkar med allting just nu.
Det är helt enkelt för mycket.
Jag måste kunna bli glad och sluta tänka på dom sakerna som är dåliga.
Det är svårt och jag har väldigt svårt att släppa tyglarna och låta hästen gå fritt. Förstår ni?

På min blogg nu kanske det inte är speciellt roliga inlägg men jag ska försöka så gott jag kan.
Fast ibland behöver jag kunna skriva av mig och veta att det är andra som lyssnar.
Tack.



Vaknade vid ett idag och har sovit  länge, det var nästan som om jag sov bort de flesta sakerna.
I mina ögon finns det nog inga tårar kvar som jag kan släppa. Det är bra.
Nu ska jag äta wook med mamma och min lillebror.

PUSS.


Right now isn't everything like it should be.
So it's not going to be "Happy thoughts" on the blog for a while.
But i'll try to be as happy as possible.
Sometimes I'll have to write the unhappy things, just to be happy. Do you understand?

-Woke up around 1 today.
Now I'm going to eat whit my mom and little brother.


Kommentarer
Från: Nathalie

fy vilken söt blogg du har, och ja, positiva tankar är alltid bäst :)

2009-01-24 @ 22:20:36
URL: http://svenssonnathalie.webblogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0