måndag 19/1-09

Kan inte förstå att nästan hela januari har gått snart. Bara 12 dagar kvar!?
För det är väl 31 dagar i januari va?

När jag gick hem från skolan funderade jag på rätt mycket allt från snö till pankakor.
Innan det hade ju vi varit ute och gått med klassen på skolan. Såklart så blev det snöbollskrig. Haha. Eller man kan säga det iallafall. Hade riktigt ont i fötterna när jag kom halva vägen hem till mig. x] Klena fötter?!
När jag hade släpat mig hem så började jag steka pankakor för att mamma hade sagt att jag skulle göra det idag. ♥
Blev klar en halvtimme senare eller något. Gjorde iochförsig inte hela smeten men ändå.
Så jag åt pankakor och sylt med min lillebror då.

Ikväll händer inte så mycket. Ska försöka hitta något att kolla på på teven.
Kanske ska fråga om jag kan få lite popcorn om jag är sugen då. Hehe. ♥

Nu tror jag att jag ska gå upp i mitt rum och läsa eller kolla på tv. Så PUSS på er. ♥

 Haha. Min oseriösa bild tagen i lördags när jag var med Elin på stan. C:

Kommentarer
Från: eliin

popcorn♥

pannkakor♥

sylt♥

= jag blir hungrig xD

2009-01-19 @ 19:12:12
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/
Från: Carita

svar: aw cutie, taaack så jättemycket! ;* <3

de är köpta på H&M, men de finns bara i storlek 36-37 tyvärr :< puss ^-^

2009-01-19 @ 19:32:59
URL: http://minicookie.blogg.se/
Från: Carita

förresten är du oerhört söt! puss

2009-01-19 @ 19:33:17
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0