hemma.

Sådär. Nu är jag hemma igen och en massa bloggande ska det bli!
Efter mitt förra inlägg -med dom sega knapparna och betaldatorn- har jag bara längtat efter att få skriva igen!



Dagarna i sälen.

Nyårsafton. 31/12
Åkte till sälen. Eften en tre timmars lång bilrasa så är det väldigt skönt att få gå ut och gå kan jag säga! :D
Bilfärden var mycket fin. Rimfrosten på marken. Träden också vita av rimfrost. Längre upp, snö på backen!
Väl framme satte jag mig vid den bärbara DVD'n och kollade på heroes! ♥
Vid tolv var det ju såklart raketdags! ♥
försökte ta några kort men var alltid lite för sen... :(

Torsdag. 1/1
Gick från stugan till sälfjällstorget idag.
Blev kall som bara den och fick då bråttom hem.
Mitt nya nyårslöfte blev att skriva dagbok hela året! - Det är på detta vis jag kommer ihåg vad jag ska skriva nu!-
Smsade lite.
Blev lite nedstämd på grund av det så jag satte mig och läste lite då! ♥

Fredag. 2/1
-Nu började jag att tröttna på sälen!-
Min mamma jag och min lillebror sov i samma rum medans vi var där.
Mamma och Fredrik går upp vid nio och jag vill sova..
Jag blir arg och lägger kudden över huvudet.
Så fungerade mina mornar i Sälen.
Tecknade. Heroes. Harry Potter.

Lördag. 3/1
Nedräkningen påbörjad för min del. 3 dagar kvar.
Har fått Fredrik att kolla på heroes.
Stolt.
Han har suttit och nördat det och är snart ikapp mig och mamma.
PS: Svenska filmer är verkligen inte bra...

Söndag. 4/1
Nu börjar det bli lite ont om saker att göra i stugan.
Gick till torget och hittade en betaldator.
Bloggade.
Heroes.

Måndag. 5/1
En dag kvar.
Gjorde en väg till skidspåret genom snön idag.
Fastnade lite halvt då och då! : )
Heroes.
Breaking Dawn.

Tisdag. 6/1
Idag åker vi hem. Hem till huset. Hem till datorn! ♥
Åkte bilfärden hem. Njöt av musiken från min iPod och landskapet.
Vi åt på bergvik här hemma. En varm smörgås på Subway! :) Riktigt gott!


TYVÄRR HAR JAG INGA BILDER -just nu- GLÖMDE MINNESKORTET HÄR HEMMA. FICK LÅNA PAPPAS MEN HAN HAR DET KVAR DÄR UPPE NU.

Kommentarer
Från: eliin

äntligen är du hemma.. ;) <3

2009-01-06 @ 21:15:04
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0