En massa funderande.

Har nu äntligen gjort lite med min myspace. Den har tyvärr luggit oarbetad i flera månader nu. :(
Men nu! Nu ska jag försöka komma ihåg att logga in också.
Här är min myspace. Inget speciellt. Men men. Haha.
Har tyväll inte hunnit med bloggen ikväll men det kommer uppdateringar så småningom. :)


I've been working on my myspace tonight.
So the blog haven´t been updated becouse of that.
It´ll be more bloging later.




PS. Mobba inte min engelska. Säg ärna till mig om jag har skrivit fel eller något! ♥
PUSS.

Kommentarer
Från: eliin

myspace-are är vi allihopa, allihopa, allihopa

myspace-are är allihopa, jag med och du med! xd <3

2009-01-22 @ 21:39:40
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0