Christofer Drew. Musik. Baklängesgående genom skolan.

Hallo. Nu kommer ett längre inlägg igen!
Eller ett som förklarar mer iallafall.
Skolan.
ELin var tyvärr sjuk idag så jag och Emma fick klara oss själva med det svåra schemat som ingen av oss tydligen lärt oss. xp
Vi skulle egentligen ha teknik men den var inställd.
Emma och jag roade oss då med att gå baklänges, med näsan alltis mot ett håll. Det kanske förklarar mer. ♥
Alla måste ha tyckt att vi var helt crazy. Dom har ju inte fel heller iochförsig. x}
Sen efter håltimmen hade vi idrott. Beep-test. SÅ jobbigt ! :o
Orkade nästan till 10, lite dåligt tycker jag. Jag är nog nöjd ändå. Har ju förbättrats väldigt mycket.  : )
Efteråt hade jag blodsmak i munnen och orkade inte ens byta om till mina andra byxor. Det var supervarmt. Så jag gick hem i mina grå/silvriga pumashorts.
Hehe. Det är rätt kul att lyssna på småbarnens kommentarer och kolla på deras blickar när man går över deras skolgård till ögstadiet. Som:
" Är du galen?!"
"Oj, är det inte kallt?"
Egentligen va kaxiga dom är. Hehe.
Sen när jag kom hem tog jag en lång dusch.
Efter det så kom pappa hem och vi fick pizza. MUMS.
Allt för idag.
Hela min dag idag har jag haft min iPod med mig och lyssnat på. PUSS på alla band där ute.
Såklart lyssnade jag lite mer på Christofer än dom andra.. hehe. ♥


My day today.
School.
Walking backwards.
Beep-test.
Got pizza from my dad. Yum.
Listening to my iPod.




PUSS.
xo.

Kommentarer
Från: eliin

CHRISTOFFER DREW, im in love! ♥♥♥

2009-01-22 @ 21:56:16
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/
Från: Carita

svar: hihi mjo, visst är den lovely? ;* jag älskar den ^-^ <3

sov gott, sweetheart! puss :]

2009-01-22 @ 22:10:30
URL: http://minicookie.blogg.se/
Från: Jennifer

hoppas du får en jätte mysig dag!! :) _*

2009-01-23 @ 15:35:42
URL: http://demode.blogg.se/
Från: eliin

svar: jättemånga pussar till alla dom plus John i The maine. pussssssss :*



aa, jag ska försöka men det är inte lätt och jag har så ont i munne av den dumma, fula, äckliga tandställningen, jag HATAR den, seriöst!! x/

men tack iaf.

2009-01-23 @ 17:30:06
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0