Att jag måste vara så dåligt på allt, och inte vågar jag heller någonting.

Alla förväntar sig saker från mig.
Dom tror att jag är bra på saker och ting.
Nej. Det är jag inte.
Det är bara sånt människor tror.
Jag är en klumpig otursdrabbad sak som inte ens kan säga hej...
SER NI?!
Inte bra.
Nu har jag en annan sak på huvudet som jag verkligen inte vill.

Föresten.
Har jag förändrats över jullovet? :o
På något sätt måste jag ha gjort det...

- Orkar inte med den där saken just nu. Plus att jag vill inte ens veta om det. -

BLÄÄ!


Everyone thinks I'm good at things. But I'm not.
I'm a girl who is clumpsy and have bad luck.
I can't even say hello.
Se how bad I am?


Kommentarer
Från: eliin

emelie, har det hänt nått? jag blir orolig vettu <3

du vet du kan alltid prata med mej, om du vill assåå :)

2009-01-23 @ 17:58:54
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0