Killerpilze. ♥

Jomen det börjar ju bra.
Eller nja.
Var tvungen att gå till skolan till klassrådet på morgonen klockan 8,00.
Saken är att vi har nästan en tre timmars lång håltimme efter det.
Tycker då inte att vi ska vara tvungna att gå till skolan och vara på klassråd i en timma. Eller 40 minuter som det är.

Någon annan som tycker samma sak som jag?

Elin och jag åkte iallafall hem till mig under tiden.
Vi började på ett projekt som Elin har kommit på!
Att Killerpilze ska få mer fans här i Sverige så att dom kan komma hit! ♥
Vill nu alla som läser detta vara så snälla att lyssna på denna MYCKET BRAIGA låt! :D 
                                  ↓↓↓

Gillar ni dem,  kommentera då! :)

Kommentarer
Från: eliin

Gillar jag dom?

Svar JAAAAAAAAA!!!! ♥♥♥

vem kan inte gilla dom?! ;o

haha.

2009-01-09 @ 16:54:40
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0