Melodifestivalen.

Denna gång var faktiskt melodifestivalen rätt okej, tycker fortfarande inte om Petras skämt men sånt är livet.
Bidragen var bra och jag röstade faktiskt på E.M.D även om jag visste  att alla tjejer i sverige typ redan hade röstat på dom.
Tyckte faktiskt att deras låt för en gångs skull var riktigt bra. :)

Synd är det bara att den kommer väl spelas en gång i kvarten på rix fm framöver...

Iallafall över till dom andra bidragen.
BWO - Rätt bra låt. Kunde väl ha skippat balladtemat och kört någon låt som dom brukar ha.

Molly Sanden - Blä. Gillar verkligen inte ballader. x]

Rigo &... - Sådär tyckte jag! :D Annorlunda låt för melodifestivalen vilket var bra.

Sofia - Nja, jag vet inte jag. Ingenting för mig precis men men. Föresten sjöng hon på grekiska? :O  (a)

Velvet- Cool klänning säger jag bara! :D Låten var sådär men jag hade inte väntat mig någonting stort heller.

Mikael Rickfors - Hm, NEJ. Inte e´n gammal gubbe. Vad tänker SVT med?

Maja Gullstrand - Låten var rätt bra fast inte bra, förstår ni? c: Den var bra fast inte bra. x]  Hon var iallafall riktigt söt. :)

Kommentarer
Från: eliin

E.M.D VAR BÄST! :D <3 hahaha. de var coola :)

men jag tycker det är så synd om han mattias, han känns så utanför x( och hon petra var värsta elak, fy!

2009-02-21 @ 22:54:46
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0