ikväll ska jag måla. det är bestämt. eller var det kanske pluggande?

Jag som äntligen vet vad jag ska måla har inte hittat känslan än och funderar på att jag kanske ska skita i denna bild. :/

Ikväll blir det massa pluggande och skrivande.
Skrivandet kommer att vara okej, men själva pluggandet...
Vi ska skriva en novell i svenskan.

Min handlar om en kille som bor i frankrike med sin mamma och lillasyster. När han flyttade ifrån tyskland och sin pappa fick han sluta skolan för att ta hand om sin familj istället. Med hans alkoholförgiftade mamma och treåriga lillasyster kan det inte vara så lätt som han från början trodde.

Mjo, det är ungefär vad den handlar om.
Sen har vi även spanskeprov på tisdag och jag kan inte ett enda dugg.
Jag tror iochförsig att detta prov kommer vara enklare att plugga på inför eftersom jag har lyckats följa med på lektionerna. Detta har varit ett problem för mig.

Jaja. Ibland kommer väl pluggdagarna också.

Så nu ska jag sätta mig uppe i mitt rum med musiken strömmande ut ifrån mina högtalare och försöka avsluta min novell. 8]


Hoppas att ni har en RIKTIGT bra dag imorgon. :)
PUSS. ♥

Kommentarer
Från: Matilda

Svar: :) va gör du nu då?

2009-02-05 @ 20:13:40
URL: http://nineteendecember.blogg.se/
Från: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Behöver också ett mascara tips, så lämna gärna en kommentar i det inlägget också! =)

Ha det bra!

2009-02-05 @ 21:38:17
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0