glömde väskan och sov igenom halva kvällen.

Ja, dagen börjar ju bra.. Eller kanske inte.
Jag glömmer min väska hemma och kallt som attans var det. o:
Försöv mig (en aning) och var tvungen att cykla i blåsten.

Väl i skolan skulle Emma och Elin stå i cafeterian och jag blev själv. Eller jag har ju allltid alla andra att gå med men ändå! (?!)
Senare på dagen hade vi matteprov och det gick rätt bra tror jag.
Hoppas att jag får MVG denna gång.
Då skulle jag bli GLAD!

När jag kom hem bakade jag en banankaka och åt plättar. (Haha, det var nog rätt lengesedan jag gjorde dom. x] (äckligt?) 
Men men. Somnade sedan medans jag låg uppe i min säng och kollade på tv.
Som tur var hann jag släcka ljusen innan jag somnade! :D


Leckerstuga och fågelholk. Det är INTE mitt hus! x]



Bara så ni vet så ser det ut såhär hos oss nu och är typ mellan 5 till 10 minus!

Kommentarer
Från: eliiin.

jag älskar snö ! x]

jag älskar att frysa ihjäl ! x]

och jag är inte ironisk, inte alls xDD

haha. xd

2009-02-17 @ 21:02:50
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0