att inte vara aktiv har sina följder! :c

Eftersom jag har varit väldigt "off" på sistone och säger alltid att jag ska bättra mig.
Saken är den att jag orkar liksom inte vara inne på datorn och ibland kommer jag inte ens på vad jag ska skriva..
Men men.
Det har sina följder det där att inte skriva någonting. Bevakarna blir mindre och besökarna också.
Det får jag tåla. Jag behöver ju tid utanför datorn också. :)


Från det ena till det andra.
Jag klippte mig igår! :D
Blev rätt nöjd faktiskt.
Skulle egentligen ha klippt mitt hår kort men det blev inte så.
Det blev ju iallafalll bättre än andra gånger jag har klippt mig vilket är en förändring.
Frisören och jag diskuterade rätt mycket innan hon började klippa mig. :)

Nu sitter jag med en knut på huvudet eftersom det är så skönt att slippa håret dinglande i ansiktet.
Och så funderar jag på vad jag ska göra med håret imorgon. :)
Hm.. kanske blir det rakt. Vem vet? Inte jag.

Föresten idag var jag och Rebecca tvungna att städa skolan och i matsalen.
Alla gör iochförsig detta i 8:an och 9:an, det var verkligen SÅ himla äckligt.
Och gud va småbarn kan vara kaxiga och otacksamma.
Jävla skitungar. xp

Imorgon blir det cafeterian, det är iallafall inte så illa. :)

Nu blev det rätt mycket skrivet så jag ska sluta nu.
Puss på er alla. ♥

Kommentarer
Från: eliiin.

din hår blev superduper fint! ;) ♥

och till helgen ska vi emprimentera med våra hår oxå ;) det ska bli massa kul! :'D

och våra brownies ska då oxå få liv x]

2009-02-19 @ 21:49:54
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/
Från: Sandra

Vill gärna se bilder på den nya frillan!

2009-02-21 @ 18:21:58
URL: http://munkakvarn.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0