söta tjejer på en söt dag. ♥

Hejsan. :]
Nu hade jag tänkt att visa lite bilder på vad jag gjort idag.. :) Det blir bra va? ♥



I stan hade de satt upp tonvis med fint julbelysning och det var ju såklart ett måste att ta kort på... :)



 
Så där stod vi och tog våra kort medans vi frös om fingrarna.. :)

Erika gick vidare och när klockan blev...



Kvart i sju joinade vi henne inne på Åhlens.

Där blev vi kvar tills det stängde.

Nu skulle vi bara vänta ppå en buss hem så varför inte fika?



Ja, sen kom bussen och vi åkte hem till oss själva och såg på IDOL. Eller iallafall gjorde jag det. ♥

Kommer visa er imorgon vad det var jag köpte... Mycker fina saker faktiskt. Hade mer tur än jag haft på flera veckor! ☺

Kommentarer
Från: erika

haha, jag kollade också på idol ♥

2009-12-05 @ 11:09:26
URL: http://elmmlund.blogg.se/
Från: e l i i i n

det var mysigt. :) <3

jag såg också på idol vettu.



btw, GRATTIS! :) ♥

2009-12-05 @ 11:19:36
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0