SALEN, robinson.

ellow. :']
Vad gör ni då? :D
Hehe, jag är i Sälen igen och ser på robinson just nu, har inte kommit på vem jag gillar mest ännu, men men..
Vet ni vem ni gillar bäst?

Eh, egentligen skulle det vara en bild här men den tycks ha försvunnit... :(
Buhu..

Ja, föresten så har mina betyg satts nu, i fredags och jag är så nervös verkligen. Är rädd att jag ska sänka mig i något ämne. :[
Men jag hoppas att de kommer vara rätt okej som förra året. :p

PS, har tagit lite bilder idag när jag var och köpte skidor. Lägger upp dem när jag kommer hem så fort som möjligt. <3
Och en annan sak! Haha, vi vann ett par skidor idag! ;D

förlåt för tråkigt inlägg. :(

Kommentarer

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0