massa bilder! ♥

Hello mina söta bönor. ♥
Ellerhur lovade jag er bilder i lördags när jag skulle komma hem?
Ja, iallafall är jag hemma nu och ska visa er dem! :D

Gillar första bilden supermycket, även om den inte har någon som helst skärpa så... ja! Jag tror inte jag kan förklara det. :]

Märkte nu att på den sista bilden var det inte så mycket snö, det är ett ställe längre bort från vår stuga.

Bild 3 och 4 är från experium. Var bara inne och kollade, och drack graatis glögg med pepparkaka och lussebulle till. ♥

Hm, det är nog vad jag ska göra nu, dricka glögg och äta pepparkakor iallafall. Några lussebullar finns det inte här hemma än. ☺

Kommentarer
Från: h a i d i s -

SV: hihi okej! tack för att du "deltog" i min undersökning ;D

2009-12-14 @ 20:38:31
URL: http://haidis.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0