mitt år 2009.

Mitt år. Bloggen startade ju i slutet av december (grattis till bloggen) efter att jag råkat radera den andra.
Men vi börjar med...

Januari.

Jag var mörkhårig, och det var SÅ kort. Mina naglar var även i USEL form... pinsamt. ;) 
Jag gjorde miniatyrer av bilar i photoshop och bakade dumlemuffins utan dumle i.

Februari.


Februari var tråkig, det blev bara några få bilder.
Iallafall så lärde jag mig lite mer om photoshops funktioner och hittade skjortor i mammas och pappas gaderob som jag lånade.

Mars.

I mars köpte jag root lift till mitt hår som jag tyckte var så platt. Funkade dessvärre ej så bra på mitt hår..
Kom också med i en liten fototävling med liknande bild som den understa.
Var också på en liten spelning med Molotov Jive. Va liten jag var då.

April.

Våren började komma invigde jag den med färska jordgubbar efter en lång tid av inte ätande(jordgubbar alltså). Jag hade även klippt mig någon gång mellan mars/april och mitt hår var riktigt fluffigt. haha. ;] Åkte till Budapest några dagar också! :d

Maj.

Våren var äntligen här på riktigt, det blev ju riktigt varmt (även om det är svårt att föreställa sig en kall vinter som denna). Jag blev fint blond efter två omgångar i frisörens stol också.

Juni.

Åh, sommaren var så fin, även fast det regnade och hade sig. Jag underhöll mig med den fina gamla kameran jag fått av pappa när jag konfimerades. Jag bar lite smink heller eftersom jag bodde hos mormor och morfar under en tid. :)


Juli.
 

Vi semestrade till Riga på en kryssning jag och min fina familj. Även till gotland tog denna båt oss till. :)

Augusti.


Jag köpte hatt och pärlor, samt träffade en supergoo bebis.

September.

Hösten närmar sig med stormsteg och jag fick en klocka. Använde den ev vecka sen tappade jag den i stengolvet. PS. kolla datumet...

Oktober.


Jag åt så mycket godis så ni anar inte, jag försökte även ha en liten photoshoot med mig själv, det gick ej så bra... haha.  Och så fyllde ju min fina vän Elin år. ♥

November.

Fick virus på datorn... Det nyaste som kom med fejkade virusskydd. (om ni fattar) Min inspiration försvann så jag fotade närstan ingenting. Efter en eller två veckor var viruset borta HEJA PAPPA! och min inspiration började komma igen.

December.


December med julkänsla och snö från början! :] Jag fyllde även år och fick ett efterlängtat nikkor 50mm 1,8 objektiv! ♥ Julafton var väldigt mysig i år också och massvis med presenter som jag ej hade räknat med. ♥

Mitt år har sammanfattningsvis varit helt okej, med lite strul ibland men det har fixat sig. Jag har även hållt mitt nyårslöfte, att skriva dagbok hela året, och att skriva i bloggen hela året.

GOTT NYTT ÅR NU SÖTISAR.♥  


Kommentarer
Från: e l i i i n

svar; gott nytt åt. 2010 here we come! :) <3

hahaa, jag använde det inte ens. hade liksom ingen ork. =]

2010-01-01 @ 18:26:03
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/
Från: Tilda-[foto&design]

Jätte fina bilder!:D

2010-01-02 @ 12:30:56
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/
Från: Tilda-[foto&design]

"btw" så var din blogg jätte söt!(:

2010-01-02 @ 12:31:13
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/
Från: Sabii

Happy New Year <3 This year to be more better than 2009.

2010-01-02 @ 19:20:02
URL: http://ijustsmile.blogg.se/
Från: JOSEFINE - [FOTOBLOGG]

riktigt bra bilder du tagit :)

2010-01-02 @ 20:02:30
URL: http://pinkspot.blogg.se/
Från: tilda-[foto och design]

Sv: Tack!:D

2010-01-02 @ 21:41:49
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0