pärlor och en oseriös emelie. ☺

förlåt för all dålig bloggning!
Skolan tar ju upp mycket tid och jag blir väldigt trött på kvällarna. Plus att min lillebror kollar på massa anime tills 11 på kvällen...
:[
Jaja, men nu uppdaterar jag ju iallafall! :D

Fotade mitt fina pärlhalsband förut. Bilderna blev sådär men de får duga.
Kunde bara hålla kameran med en hand och det blev... skakigt. ;}

Sen fick det också bli några bilder på mig och som vanligt gör jag massa miner istället för att vara seriös! Haha!

hehe, som sagt...

provade också på mittbena idag igen. Jag ser inte klok ut utan hatten på så den fick vara min trogna följeslagare idag.


Kommentarer
Från: e l i i i n

aw, sötunge! :]<3

2009-08-29 @ 20:33:43
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0