the luck you got.

Hejsan alla. :)
Kom hem till ett tomt hus som vanligt.
Gick ut och hämtade posten och möttes då av en rolig sak!
Mina skivor jag beställde har kommit! ♥
Tyvärr var ena rätt repig på fodralet så det var lite synd.
Iallafall så är det Molotov jive's skivor som jag pratar om! ♥

Dagen har varit jättefin, och varm, förutom blåsten. Nu är det 10 grader ute och klockan är ju ca fyra!
Ska nu gå upp med mina nya skivor och lyssna medans jag pluggar på biologin. ;)
Prov imorgon är inte så kul.
Har nästan inte pluggat någonting.


Kommentarer
Från: eliiin

Molotov Jive in our hearts ♥

längtar hur mkt som helst till maj =)

synd att det var repor i den ena.. :(

men de kom tillslut iaf!

2009-04-01 @ 20:42:27
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0