home alone.

Hej, jag har kommit på en sak.
Jo, jag gillar att vara ensam i ett hus.
Helt ensam, att få göra vad jag vill.
Kunna spela så hög musik jag vill och springa mellan teven och datorn utan att någon ska stjäla någon av dem från mig.
Som idag, på håltimmen spelade jag Wii fit, när var det senast jag har kunnat spela det?
Jo för ca en eller två månader sen!

Det är så skönt. Liksom att känna sig så självständig!
Slippa höra alla röster som frågar om man har gjort det och det.
Hallå jag gör det sen, bara ni inte tjatar på mej.
Om ni vill ha det gjort får ni ta och göra det själv.
(Bara så att ni vet pratar jag om min mamma och pappa nu. xd)

Är det någom mer tonåring där ute som inte förstår varför föräldrarna ska bry sig om hur fint jag har det i mitt rum.
Låt det gå en månad och ta allt sen istället. xd
Haha.
Men hallå?!
Man vill ju inte bli tvingad att göra något.
Eller vad tycker ni?


(jag var tvungen att skriva av mig.)

Kommentarer
Från: Lena

fin design ;) <3 !

2009-04-03 @ 19:46:41
URL: http://mmaii.blogg.se/
Från: meli

Håller med dig!

Jag tycker att det är mycket jobbigare att göra saker när mamma tjatar på mig, jag tappar lusten till det och blir bara irriterad istället :P Ha ha...



Och angående din kommentar:

Det tycker jag med, folk som håller på så blir bara onödigt överdrivna och tråkigt nog stör man sig på dom efter ett tag =)



Och tack detsamma hörru! :)

2009-04-06 @ 21:59:40
URL: http://mklf.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0