hm.. vet inte vad jag ska göra.

Nu är det så att jag har tappat ännu en prenumerant och jag märker att bloggen inte är så kul.
Skulle gärna vilja veta vad jag ska göra för att få den roligare.


Plus att jag vill bara säga en sak.
Alla som vill att jag ska lägga till dom på bloggkoll läggger jag till och jag tar inte bort bloggen efter ett tag som andra verkar göra.
Jag tycker detta är rätt lågt.
Bara för att få läsare själv och sen tar man bort dom man frågar, eller lägger aldrig till dem!
Visst jag säger inte attt jag aldrig gör det men jag frågar på de bloggar jag tycker om.
Därför frågar jag.
Jag hoppas att dom som har mig på bloggkoll nu verkligen gillar min blogg.
Eller iallafall tycker att den är okej att läsa.

Så därför tänker jag snart ha en rensning i min bloggkoll lista.
Jag kommer lägga ut ett inlägg och fråga vilka som följer mig.
Då väntas jag få 17 kommentarer iallafall. :)
Annars tar jag tyvärr bort en del. :'(

Jag kommer skriva mer om detta senare.

Ehm, ja jag var tvungen att skriva av mig lite. :)

Kommentarer
Från: DENNIS FOTOBLOGG

Svar:

Jag tycker exakt samma sak!

Och varför inte sträva efter så bra bilder liksom?



///Dennis

2009-04-12 @ 13:22:54
URL: http://dennisfoto.blogg.se/
Från: Erika-mode-pyssel-tävling

Det är bara att höra av sig iegn så ordnar vi det isf= )

2009-04-12 @ 13:36:38
URL: http://shopaholicans.blogg.se/
Från: Lena

jag läser din blogg :D <3

2009-04-13 @ 19:51:41
URL: http://mmaii.blogg.se/

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0