Erika!

Hejsan, min dag idag började med att jag vaknade klockan halv två på dagen !
Då gick jag ner till datorn och då chattade jag lite med Erika. Vi bestämde att vi skulle va en liten stund.
Jag gjorde mig iordning och åt lite.
Erika kom ungefär vid fyra.
Vi spelade Wii Fit och satte oss sedan vid datorn.
Jag som gillar Rubik's kubar tog fram min -Egentligen min lillebrors men det var den enda jag såg.- och började Erika och jag började grejja lite med den.
Så himla kul!
Jag kan redan göra en sida och vi tog på oss den utmaningen att klara av hela kuben.

Jadu.. du kan ju gissa hur det gick!
Nepp. Det gick inte.

När Erika sen åkte så hittade hon en video på youtube där det var en som förklarade jättebra!
Jag han komma till 2:a steget av 3. Sen förstog jag tyvär inte mer.
Jag ska iallafall försöka igen.

Kommentarer

Kommentera?

Ditt namn?
Remember me?

E-post, visas bara för mig!

Din blogg eller hemsida?

Glöm inte att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0